Pavasaris - spintos atnaujinimo metas!
Gražiausi drabužiai už itin draugiškas kainas

Uždaryti

puslapyje: 20 50 100
nuotraukos nėra

Merginos, turiu problemą. Esu liekna, tačiau turiu storokas šlaunis. Blauzdos irgi ne manekeniškos, tačiau gyventi galima. Gal turit kokių patarimų, nes jau tikrai pradedu kompleksuoti be žado

nuotraukos nėra

tas žodis "sportuok" apima be galo daug pratimų ir pan. Aš vietoj nesėdžiu, nesu apkritus. Blauzdos išvis vien raumenys, bet va būtent šlaunis reikia KAŽKAIP suploninti. Nors, aišku, daugiausia čia turbūt lemia genai

nuotraukos nėra

Nusipirk dideli kamuoli kur buna atsilenkimam, ji dek tarp koju, spausk ir laikyk, tada atleisk ir vel spausk, ir taip kartok pratima daug daug kartu, tvirteja raumenukai, dar manau begimas gali padet šypsena Ir pritupimus daryk šypsena

nuotraukos nėra

man irgi tas pats šypsena bandžiau viską bet tik dar labiau suploninau viršų(neįsivaizduoju kaip),tai kolkas bandau išmokti džiaugtis tuo ką turiu šypsena

nuotraukos nėra

Mane kamuoja tokia pat problema. Nesu stora, sportuoju, stengiuosi normaliai maitintis, tačiau šlaunys ir blauzdos yra stambokos palygint su kitomis kūno dalimis.

nuotraukos nėra

o dar kai madinga siaurėjantys džinsai visokie, kuriuos aš dievinu. uhhh
ir siaubinga prisiderinti. Užpakalis 34/36 dydis, o šlaunys netelpa
nors nusišaauk >: )

nuotraukos nėra

kokiam nors rimtam pratimui niekaip neprisiruoši o šiam tikrai atsiranda pora laisvų minučių jį atlikti šypsena ryte per pietus ir vakare primerkęs akį

nuotraukos nėra

Gabija, gerai sakai, kad reikia džiaugtis tuo, ką turi šypsena Va, man net vaikinas sako, jog jam labiau patinka būtent tokiso raumeningos merginų kojos didelė šypsena Nujaučiu, kad tiesiog nori, kad nusiraminčiau, bet vis tiek malonu didelė šypsena

nuotraukos nėra

tavo figura kriauses formos ir medziagos apykaita sustoja kaip tik ten ,todel viskas kaupiasi ties ta sritim. šypsena pati esu tokio sudejimo. rodo liežuvį nors svoris 48 bet del slaunu atrodau visu 54 kilogramu. šypsena del to tikrai nekompleksuoju. šypsena, patarimas: daryk pratimus susijusius su koju darbu primerkęs akį (dviratukas, kelt koja atsigulus ant vieno sono velia ant kito, kilnok uzpakaliuka i virsu atsigulus ant nugaros ir.t.t) jei nori geriausio rezultato nesiimk sexo ir alkoholio primerkęs akį tas silpnina raumenis primerkęs akį tia itiek šypsena))

nuotraukos nėra

tokia pratimai kaip "mynt dviratį" tik daro šlaunis dar didesnes, nes auga raumenys rodo liežuvį keturis metus lankiau aerobiką ir atsikandau šitų pratimų šypsena

nuotraukos nėra

labai geras ,nesunkus ir veiksmingas dalykelis-tai greitas ejimas ant begimo takelio.Jeigu bent 3 kart i savaite po gera valandziuke paeisite,po menesio slaunys labai sulieknejusios.Daugelis paneliu si pratima naudoja ir rezultatai liuks.Patikek

×
Laukite...
puslapyje: 20 50 100